برگزاری محفل خوش آمدید گوی دانشجویان جدید خزانی سال ۱۴۰۱ دانشکده قابلگی

 

 

بنام خداوند یکتا و مهربان

 گزارش از چگونگی برگزاری محفل خوش‌آمدید گویی دانشجویان جدیدالشمول دانشکدۀ قابلگی عالی موسسۀ تحصیلات عالی پیمان، بابت سمستر خزانی سال ۱۴۰۱٫

از این‌که گزارش‌دهی و گزاش‌گیری در همه ادارات، یک اصل پذیرفته شده محسوب می‌شود. با توجه به این اصل، دانشکده قابلگی عالی گزارش از چگونگی برگزاری محفل خوش‌آمدیدگویی دانشجویان خویش را که حاوی آجندا و فعالیت‌های انجام شده است، ذیلاً ارائه می‌نماید:

دانشکدۀ قابلگی عالی به تاریخ ۲۱/۶/۱۴۰۱ از ساعت (۸ صبح الی ۱۰) محفلی را تحت عنوان (محفل خوش آمدیدگویی محصلین جدیدالشمول و تقدیر از محصلین ممتاز) در تالار عمومی موسسه تحصیلات عالی پیمان  برگزار نمود. در این محفل:

قبل از آغاز برنامه، کریدت شیت یا مضامین مندرج در نصاب درسی، برای دانشجویان توزیع گردید.

بانو حسنا احمدی مجری و گرداننده‌گی برنامه را به عهده داشت. محفل، با تلاوت آیات چند از کلام الله مجید توسط حافظه لیدا میرزای یکی از دانشجویان دانشکدۀ قابلگی عالی آغاز گردید. سپس سخنرانان باالترتیب به نوبه‌ی خویش سخرانی نموده اند:

در نخست محترم محمد همایون پیمان رئیس موسسه، ضمن معرفی دانشگاه، آغاز سمستر جدید درسی را برای محصلین، به ویژه دانشجویان جدیدالشمول، تبریک و تهنیت عرض نمود.

دکتورس عایشه عابد رئیس دانشکده قابلگی عالی نیز، ضمن معرفی دانشکده، دیدگاه و ماموریت و لایحه نظم و دیسپلین این نهاد را برای دانشجویان، به معرفی گرفت.

لایحه‌ی سیستم کریدت تحصیلات عالی در دورۀ لیسانس، توسط ذبیح‌الله خالد معاون علمی و پالیسی اخلاقی توسط محترم ولی‌الله نبیل معاون امور محصلان، توضیح و تشریح گردید.

سپس محفل با سخنرانی کوتاه یکتن از دانشجویان قابلگی عالی اختتام گردیده و در پایان از ۷ تن دانشجویان ممتاز دانشکده قابلگی عالی، نیز تقدیربه عمل آمد.

 

 

با احترام

داکتر عایشه عابد

رئیس دانشکده قابلگی عالی موسسۀ تحصیلات عالی پیمان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *